Ez lenne a 3. része a sorozatnak.
Ebben a részben négyen nehéz volt sorba rakni a könyveket, hiszen 1-1-ig a legjobbak!
Kezdjünk is bele.
Top 4.
Kelly Oram - Cinder és Ella
Ez a könyv egy lányról szól aki autóbalesetben elvesztette az anyját és a teste 70%-a (azt hiszem) megégett és az apjához kell költöznie, de közben beleszeret a filmsztár chat partnerébe. Nagyon szomorú történet. Tanulságos. Át lehet látni a dolgokat és miközben olvasod elgondolkodsz azon, hogy helyesen cselekszel-e a családoddal szemben.
Top 3.
Kelly Oram - Cinder és Ella, Örökkön-örökké
(2. Rész)
Végülis a történet folytatódik és a cselekmény sokkal tovább szövődik. Szerintem ez a sorozat felejthetetlen. Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikus regényeket és a drámát!
Top 2.
Nicola Yoon - Minden minden
Szintén egy könyv ami alapján film is készült. Ez a cím magáért beszél. A tartalmát le sem kell írnom, hiszen aki látta a filmet olvasás előtt nagyon jól tudja, hogy kb. mire számíthat. Azt viszont el kell mondanom, hogy nem teljesen olyan mint a film. Vannak benne plusz részletek és kevesebb részlet is. De összességében nagyon jó könyv és film is egyben.
ÉS ELÉRKEZTÜNK A AHOZ A KÖNYVHÖZ AMI NÁLAM A LISTA ÉLÉRE KERÜLT. EZ PEDIG NEM MÁS MINT....
Top 1.
Leiner Laura - Bábel
Ez a könyv (ahogy a címből is kiderült) az úgynevezett Bábel fesztről szól. Új szerelmek szövődnek és a régi kapcsolatok is megújulnak. Teljesen át lehet érezni a karaktereket és olyan, mintha ott lettem volna olvasás közben. Eszméletlen élmény volt számomra!!
Köszönöm, hogy elolvastad a cikkem!
Maradj velem továbbra is!
Top 10 eddig olvasottam #3
2018-05-25
Hozzászólások (0)